lördag 1 oktober 2011

Nya hobbies

Titta på TV har ju varit min största hobby ungefär så länge jag kan minnas, men nu har jag bestämt mig för att bli mindre soffpotatis och ägna lite fritid åt något annat också. Så idag tog jag mig alltså i kragen och köpte mig en liten manick. (Aset vägde dessutom nästan 9kg, så jag fick lite styrketräning på vägen hem.. mindre soffpotatis i dubbel bemärkelse alltså!)

Japp, jag ska bli designer när jag blir stor.

Första projektet pågår redan, ett förkläde som ser ut att vara gjort av en tredjeklassare... Men skam den som ger sig, redan nästa år planerar jag att söka till Project Runway.
One day you are in.. ja just det!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ser fram emot att se din egen design. :)

Emma sa...

Jag skickar en bild på det första dötjusiga projektet!