tisdag 20 december 2011

Mat från väst

Tillbaka i landet igen, det har varit en toppen-resa. Projektet jag jobbar i är spännande och människorna roliga. Har varit mycket skratt under veckan :)

Som förutspått blev det förstås förutom jobb även shopping och lite schysst mat. Är lite dålig på att dra fram kameran, men några godbitar kom med iaf. Denna gång blev det iaf en äkta New York Cheesecake, provade aldrig det förra gången - shame on me!

Som nog kan uttydas av bilderna nedan så gillar det stora landet i väst socker, socker och friterat. Är rätt skönt att vara hemma igen och få äta vad jag vill.. ! Nästa resa blir det att laga mat själv lite mer istället för att äta ute varje mål.

4 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Socker, socker och friterat som är så gooooott :)

Emma sa...

Joo ett tag, efter 8 dagar var jag lite småless och ville bara äta yoghurt :)

Helena sa...

Åh, jag önskar att min chef ville skicka iväg mig också till USA på jobb. Jösses vad jag skulle äta! För några år sedan åt jag mig igenom halva New York, det var tider det! :-)

Emma sa...

Helena du får hitta en bra ursäkt för att du bara måste få åka. Eller kanske som 1 års present av maken? New York i vår vore väl toppen :)