onsdag 9 maj 2012

1 månad kvar...

Veckorna går med stormsteg, och det är bara en månad kvar till inflytt! Jag har ju flyttat ett par gånger (host) de senaste åren, närmare bestämt 9 gånger sedan jag flyttade hemifrån... 10 om man räknar med ett par veckor hemma hos kära syster också.

Jisses!

Så för att fira det faktum att jag nog faktiskt lärt mig hur det där med flyttstädning går till nu så har vi bokat in en städfirma denna gång. Så skönt! Jag kommer med största sannolikhet dessutom att befinna mig 9h flygtimmar härifrån när det är dags, och jag tror inte älsklingen vill ta hand om spektaklet själv...

På lördag blir det premiärtur till Ullared för att shoppa massa nya onödiga grejor till huset. Najs!

1 kommentar:

Jenny sa...

Städfirma som sköter flyttstädningen låter toppen! Ser fram emot att se alla fynd till huset! Trevlig helg! :)

Kramar