söndag 13 maj 2012

Ullared

Ja då har jag varit på premiärtur på Ullared. Tyvärr hade vi lite otur med vädret, det var kallt och spöregn vilket innebar att det var helt tjockt med folk! Hade hoppats på strålande sol så att vi kunde få svassa runt själva. (Fast om man ska tro en kollega som var med så var det lugnt där inne.)

Så vad ska man säga... Ja visst fanns det mängder av billiga, bra grejor. Och mängder av folk med kundvagnar och vassa armbågar som skulle fram. Herregud, en del blir ju som tokiga! Jag blev mest stressad och efter ett par timmar stod jag inte ut där längre. Att jag stod ut så pass länge berodde på att vi lyckades vara där när de öppnade och det var ganska lugnt fram till klockan nio på morgonen...

Så ja, det kan nog bli Ullared en annan gång, men då får de lova mig först att alla galna tanter med dollartecken i ögonen håller sig hemma!

Inga kommentarer: