lördag 13 september 2014

MACs "Pro palette large duo"

Ända sen min kompis Kicki visade sina Z-paletter så har jag varit nyfiken på att testa själv. Singelskuggorna har börjat bli så många att det är svårt att överblicka vad jag verkligen har. Efter att ha klickat runt och kikat på alla möjliga varianter så bestämde jag mig till slut för MACs "Pro palette large duo". 

Igår kom äntligen paketet och jag kunde börja med projekt Depotta skuggor. Lite pilligt, vissa skuggor var definivt tjurigare än andra. Fick in snitsen rätt bra ändå, men några skuggor fick sig några krigsskador. Kikade hos bl.a. Honi Beauty på tips om hur man gör. Det är fortfarande några skuggor som vägrar ge med sig (jag ska aldrig mer köpa Noubas singelskuggor, och MUSs gamla skuggor var inte roliga!), ska testa på att lossa dem med spritlösning så fort jag inskaffat det.

Hur som helst. Så här blev resultatet! Mycket nöjd :)
(Det blir väldigt påtagligt vilken färgskala jag brukar jobba i... ;) )






1 kommentar:

Lotta sa...

Då testar jag igen att kommentera! :) Jag har oxå funderat på att depotta (vilket ord haha!) men inte kommit till skott. Z-paletterna verkar bra, ser riktigt snyggt ut!
Kram!